PJEŠAČENJE-hodati svojim nogama

Čovjek je oduvijek bio prinuđen kretati se da bi prvo pribavio hranu i preživio a onda da bi došao sa jednog mjesta na drugo.Da bi si olakšali kretanje na veće udaljenosti ljudi su prvo počeli koristiti životinje
ponajprije konje, deve i sl. no kasnije su se prihvatili i izrađivanja razno raznih prijevoznih sredstava.Kola, kočije i kako su se već zvala ta prijevozna sredstva  bila su pokretane snagom životinja .Napretkom i pronalaženjem  strojeva počeli su ih  ugrađivati da pokreću ona prva prijevozna sredstva.Na taj način se brzina prevaljivanja puta od jedne do druge
točke sve više povećavala,a vrijeme provedeno na putu bivalo sve manje.Ljudi su se počeli kretati i na udaljenostima od nekoliko tisuća kilometara za što im je nekad trebalo mjeseci pa i godine ,a sada to broji  satima ili najviše nešto više od jednog dana.
Upravo razvoj
prijevoznih sredstava kako kopnenih,tako morskih i zračnih dovodi da se čovjek sve manje kreće “na vlastiti pogon” da sve manje pješači a to svi znamo dovodi do kržljanja organa za kretanje koji već u mlađoj životnoj dobi postaju manje efikasni i upotrebljivi.
Mnogima je kretanje postalo “MUKA” pa i za najmanje udaljenosti koriste neko u pravilu
samo pokretljivo prijevozno sredstvo.
 Većina već sada zna da je čovjeku potrebno kretanje i razgibavanje mišića ali nikako da im to dođe OD TAM DO TAM(znate kaj mislim) .
Kako su promućurni i
poslovno poduzetniljudi uvidjeli da mnogi ne koriste svoje resurse kako treba, ponudili su im u zamjenu za prirodne najjeftinije i najefikasnije razne načine da se “ubijaju” na strojevima koji ih iscrpljuju do iznemoglosti. To je dobro jer bar nešto čine za sebe i svoju kondiciju ali se takve zamjenske aktivnosti u pravilu rijetke ili vrlo rijetke.
Pješačenje je besplatno i vrlo vrloefikasno no treba pješačiti svakodnevno barem pola sata i bez obzira na vrijeme.Za to ne trebate nikakvih priprema već jednostavno JA SADA IDEM PJEŠAČITI POLA SATA.Ako svakodnevno pješačite 30 minuta poboljšava vam se opće zdravlje organizma!

smanjuje rizik od srčanih oboljenja i srčanog udara
snižava krvni tlak
smanjuje visoki kolesterol i poboljšava stanje lipida u krvi
smanjuje masnoću u krvi
poboljšava mentalno zdravlje
poboljšava gustoću kostiju što sprječava

osteoporozu
smanjuje rizik od raka debelog crijeva
smanjuje rizik dobivanja dijabetesa
kontrolira tjelesnu težinu
pomaže kod osteoartritisa
pomaže kod koordinacije pokreta i unapređuje fleksibilnost
Ipak morate znati da samo pješačenje nije dovoljno za vaše zdravlje posebno ako je zdravlje 
već narušeno .
Nikako nemojte prekidati terapiju bez konzultacije sa svojim liječnikom !

 

Leave a Reply

  

  

  

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>